czwartek, 7 lutego 2013

Essie, Luxedo

Zimowych kolorów ciąg dalszy. Jednym z moich ostatnich lakierowych nabytków jest Essie Luxedo - najprawdziwszy i najciemniejszy bakłażan jaki widziałam. Oprócz czarnego Ciate, jest to najciemniejszy lakier w mojej kolekcji. Uznałam go za lakier zimowy, ale tak naprawdę Luxedo nadaje się do noszenia przez cały rok.


Lakier utrzymuje się na paznokciach ok. 3 - 4 dni. Pędzelek jest szeroki i wygodny. Dobrze się nim rozprowadza lakier. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Przy pierwszej widać, że to bakłażan, przy drugiej jest tak ciemny, że prawie nie widać, że to bakłażan ;) Ostatnio często go noszę, gdyż świetnie komponuje się z onyksowym misiem Tousem ;). Przy Luxedo polecam użyć base coat. Jest tak ciemny, że aż powoduje odbarwienie się płytki paznokciowej. Nie dzieje się tak przy jaśniejszych kolorach od Essie. 


Lakier kosztował 35 PLN w Super-Pharm. Ostatnio kupuję tylko lakiery Essie w Super-Pharm, muszę kupić coś innego dla odmiany ;)

Lubicie ciemne lakiery na paznokciach, czy wolicie pastele i nudziaki?   

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ale chyba wolę te jaśniejsze ;) Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A przy okazji: w SuperPharm jest teraz promocja na Essie: przy zakupie 2 lakierów trzeci jest za 1 grosz ;) (przy czym cena za jeden jest 34,99 zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie muszę się wybrać do super pharmu po nie :D promocja jest do 13.02, mam nadzieję, że cała szafa nie będzie bardzo przebrana...

      Usuń
    2. Dzisiaj zajrzę do SP ;)

      Usuń
  3. piękny :))



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tego typu kolorki, dodają elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubimy, ale mnie już nosi do jakiś kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka myślałam że to czarny kolor;)Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Ja lubię ciemne kolory latem a zimą i jesienią wybieram bardziej pastelowe, chociaż w zasadzie nie wiem dlaczego. Trzeba by zaszaleć czasami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego go lubię, jest taki nieoczywisty ;) Zgadzam się, kolory trzeba wybierać w zależności od humoru, a nie pory roku ;)

      Usuń
  7. Rzeczywiście, na pierwszy rzut oka wygląda jak czarny. Ale jak się przyjrzałam to faktycznie baaardzo ciemny bakłażan :)
    Ja zdecydowanie wolę ciemniejsze odcienie na paznokciach. Chociaż posiadam też kilka jaśniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jak czarny z przebłyskami bakłażana, dobrze to widać na drugim zdjęciu :)

      Usuń
  8. bardzo lubię Essiaki :) juz ostrze pazury na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Żałuję tylko, że u nas trudno dostać edycje limitowane :\

      Usuń
  9. te lakiery sa super ;0 cooolors

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię wszelkie nieoczywiste czernie, a ta jest świetna: bo tak właściwie czernią nie jest :D
    ale ja już po woli czuję wiosnę i chce mi się czegoś 'lżejszego'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powoli zaczynam czuć wiosnę i marzy mi się coś weselszego ...ale jak tu się cieszyć, jak śnieg za oknem leży :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz