wtorek, 9 października 2012

Wymiana z Clinique, Even Better Makeup & Superbalanced Makeup

Firma Clinique cyklicznie przeprowadza akcje wymiany starych tuszy na nowe. W październiku pojawiła się nowa akcja, wymiany starych podkładów. Od września możemy wymienić dowolny stary tusz na miniaturkę tuszu Clinique. Do wyboru mamy: High Impact Mascara, High Impact Curling Mascara oraz High Lenghts Mascara. Miejsca wymiany tuszy to perfumerie Douglas i salony firmowe Clinique. Akcja nadal trwa, ja wymieniłam tusz w ostatnią sobotę.


Akcja wymiany podkładów rozpoczęła się na początku października. Podkłady można wymieniać w perfumeriach Sephora i salonach Clinique. W zamian za stary podkład otrzymujemy zestaw saszetek z podkładami do wyboru Even Better Makeup w kolorze 05 Neutral lub Superbalanced Makeup w kolorze 05 Vanilla. W zestawie znajduje się 5 saszetek po 1,5 ml. Łącznie otrzymujemy 7,5ml podkładu o wartości, w stosunku do pełnowymiarowego produktu, Superbalanced - 25 zł, Even Better - 36 zł. Ja wymieniłam dwa podkłady (w dwóch różnych sklepach ;) ) no oba zestawy.


Clinique, Superbalanced Makeup, 05 Vanilla

Producent reklamuje podkład, jako inteligentny, przywracający skórze równowagę. Jest przeznaczony do cery mieszanej. Podobno, gdzie trzeba to matuje, a w razie potrzeby nawilża.


Podkład ma lekką, płynną konsystencję, trzeba uważać, żeby go nie rozlać i nie nałożyć za dużo. Kolor Vanilla jest ciepły, wpada w pomarańczowy odcień. Po nałożeniu go na twarz nawet się wystraszyłam, ale po chwili zrobił się jaśniejszy. Stapia się ze skórą, ale lekko pomarańczowy odcień pozostał - polecam dla ciepłej karnacji.

Superbalanced roztarty

Wykończenie podkładu jest satynowe, moim zdaniem może sobie nie poradzić z tłustą cerą i podkreślać świecenie. Wymagał przypudrowania. Krycie jest średnie, musiałam użyć korektora. Utrzymuje się na skórze dosyć długo, ale już po 6 godzinach wymagał poprawki. Dla mnie chyba za lekki.


Clinique, Even Better Makeup, 05 Neutral

Podkład ma zmniejszać widoczność przebarwień i niwelować nierównomierny koloryt skóry. Jest przeznaczony do skóry mieszanej w kierunku tłustej.


Podkład ma bardziej kremową konsystencję, łatwo się nakłada. Kolor Neutral jest to zimny beż, jak dla mnie minimalnie różowy. 

Even Better roztarty

Krycie jest zdecydowanie dobre, nie musiałam używać korektora. Efekt jest bardziej matowy niż przy Superbalanced, mogę go nosić bez przypudrowania. Utrzymuje się długo na skórze, po 8 godzinach w pracy, nadal utrzymuje się efekt wyrównania kolorytu skóry. Podoba mi się ten specyfik, może nawet zdradzę z nim mojego DoubleWear'a Light EL ;)



Porównanie kolorów, po lewej Superbalanced, po prawej Even Better

Roztarte podkłady
Polecam przetestować wybrany podkład, mam nadzieję, że pomogłam w wyborze rodzaju i koloru.

9 komentarzy:

  1. Bylam wczoraj, za Twoja namowa, na wymianie i dostalam Even Better i High Impact :) wyprobuje i powiem co i jak!! Juz nie moge sie doczekac :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi oba przypadły do gustu, czekam na Twoją opinię ;)

      Usuń
    2. Podkład niestety nie dla mnie- kolor z próbek sprawił, że przez chwile wyglądałam jak mulatka ;p Oddam mamie! Za to tusz- bardzo fajny, mocno wydłuża, ale nie skleja, przez co rzęsy wyglądają bardzo naturalnie! Chyba kupie pełnowymiarowy produkt (tylko zobaczę jeszcze jak się zmywa). Przy okazji: czy możesz mi polecić jakiś puder w kamieniu?? (tylko w jasnym kolorze) ;*

      Usuń
    3. Obecnie używam pudru z EL Double Wear w kolorze 2N2 Fresco, ale jest jaśniejszy kolor. Wcześniej używałam, też bardzo dobry Studio Careblend z MAC'a. Nie pamiętam odcienia, ale w MAC'u na pewno dobiorą ci dobry :)

      Usuń
  2. Właśnie dostałam w prezencie od "Chwila dla siebie". Zaczynam od jutra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Even Better świetnie się sprawdza, ciekawe czy Tobie też przypadnie do gustu? ;)

      Usuń
  3. Niestety zawsze o takich akcjach dowiaduję sie ostatnia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, następna taka akcja pewnie już za rok. Clinique organizuje takie akcje cyklicznie mniej-więcej na przełomie sierpnia i września.

      Usuń
  4. właśnie chce sobie zamówić próbki even better'a z allegro, myślę, że to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz